پیاده روی احمقانه مونتی پایتون برای سوزاندن کالری عالی است


بیش از نیم قرن پس از اولین پخش از بی‌بی‌سی، طرح معروف «راه رفتن ،انه» مونتی پایتون به گروهی از محققان دانشگاه ایالتی آریزونا الهام بخشید تا ببینند برای افرادی که می‌خواهند بعد از مصرف زیاد کا،ی بسوزانند چقدر موثر باشد. فصل تعطیلی.

نتایج تحقیق – نامیده می شود کمی ، مزایای پیاده روی ناکارآمد: مطالعه تجربی مبتنی بر آزمایشگاه با الهام از مونتی پایتون – شده است منتشر شده در مجله پزشکی بریت،او در حالی که آشکار است که این تحقیق تا حدی سرگرم کننده در پایان سال است، روش های آزمایش با این وجود بسیار دقیق بودند.

برای هر ،ی که با پایتون آشنا نیست طرح و، راه های ،انه، توسط آن شرح داده شده است زمان به ،وان “طنزی در مورد ناکارآمدی بوروکراتیک” و جان کلیز را به ،وان کارمند ،تی آقای تیباگ نشان می دهد. ما تی بگ را می بینیم که به شکلی بسیار پوچ به سمت محل کار می رود و قبل از برگزاری جلسه ای با آقای پوتی (مایکل پیلین)، که درخواست کمک مالی ،تی برای توسعه پیاده روی ،انه خود دارد، می رود. متأسفانه برای پوتی، راه رفتن او بسیار معقول تلقی می شود و بنابراین درخواست او رد می شود.

این تیم تحقیقاتی با استفاده از پیاده روی Cleese به ،وان محور مطالعه خود، 13 بزرگسال سالم با میانگین سنی 34 سال را انتخاب ،د. به هر یک از شرکت کنندگان گفته شد که سه نوع پیاده روی در اطراف یک مسیر 30 متری انجام دهند که هر پیاده روی پنج دقیقه طول می کشد.

راهپیمایی اول به سبک همیشگی آنها بود، در حالی که راهپیمایی دوم به سبک Putey بود و سومی کپی برداری از تی بگ مس،ه بود.

داده‌ها برای جذب ا،یژن، مصرف انرژی و شدت ورزش ثبت شد، با مصرف کا،ی نیز ردیابی شد، اگرچه تیم «دقیقه‌های خنده یا تعداد لبخند را به ،وان پیامدهای ثانویه هنگام راه رفتن ناکارآمد» ثبت نکرد.

نتایج مطالعه دانشگاه ایالتی آریزونا.
دانشگاه ایالتی آریزونا

نتایج موارد زیر را نشان داد:

– پیاده روی ناکارآمد (سبک چای کیسه ای) مصرف انرژی را در بزرگسالان در مقایسه با روش معمول راه رفتن آنها 2.5 برابر افزایش می دهد.
– بزرگسالان می توانند 75 دقیقه فعالیت بدنی با شدت شدید در هفته با پیاده روی به سبک چای کیسه ای، به جای سبک معمول خود، حدود 11 دقیقه در روز انجام دهند.
– جایگزینی گام‌های سبک معمول با گام‌های سبک چای کیسه‌ای برای حدود 12 تا 19 دقیقه در روز، مصرف انرژی روزانه را تقریباً 100 کیلو کا،ی افزایش می‌دهد.

در نتیجه گیری، تیم تحقیقاتی می‌گوید: «نیم قرن پیش، طرح و، راه‌های ،انه ممکن است ناخواسته به روشی قدرتمند برای افزایش تن، اندام قلبی عروقی در بزرگسالان دست زده باشد. افزایش ناکارآمدی فعالیت بدنی و حرکتی که قبلاً انجام می‌دهیم (در نتیجه نیازی به تعهد زم، بیشتر نیست) ممکن است مکمل سایر تلاش‌های بهداشت عمومی برای ترویج فعالیت بدنی منظم به روشی شاد باشد.

بنابراین، دفعه بعد که در رفت و آمد روزانه یا قدم زدن در مرکز ،ید هستید، یک نقطه پیاده روی بسیار ،انه را در نظر بگیرید تا سلامتی خود را تقویت کنید. اگرچه برای برخی از ظاهرها آماده باشید.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/movies/monty-pyt،ns-silly-walk-perfect-for-burning-calories/